zondag 8 januari 2012

Giftcard with a twitch / Tegoed bon, maar dan anders


This is a late post about Christmas, we give presents with Christmas and not on the 5th of December with "Sinterklaas", but they have to be real presents so no giftcards or money. Well this year my sister didn't make a detailed wishlist so I really didn't know what type of stuff she wanted. So I bought a giftcard for Ikea and made a pictureframe with the giftcard on the backsite.
Een late Kerst update. Wij geven altijd cadeautjes met Kerst ipv Sinterklaas, maar geen cadeaubonnen of geld. Het moet een echt cadeautje zijn. Dit jaar was lastig, vooral voor mijn zus want ze had wel een lijstje maar geen details erop gezet dus dan weet ik niet wat voor soort wasmand ed ze wil hebben. Dus bij hoge uitzondering toch maar een cadeaukaart van de Ikea gekocht. Om het dan toch meer op een cadeautje te laten lijken heb ik er een fotolijstje omheen gemaakt. Het zou haast als suprise voor Sinterklaas door kunnen gaan. :)


The end result. I haven't made one before and  I was very pleased with myself ;).
Het eindresultaat. Ik heb nog nooit eerder zoiets gemaakt en ik was erg blij met het eindresultaat ;).
The only tricky thing was how to hold the picture in place, so I made this:
Het enige wat lastig was, was hoe de foto op de goede plek bleef zitten, dus heb ik dit gemaakt:

It worked like a charm. Taking the picture was a bit tricky.
Het werkt super goed. Het maken van de foto was wat lastiger.

Love Susan